Archiwum publikacji
w serwisie Publikacje edukacyjne
Hospitacja diagnozująca na lekcji języka polskiego
Hospitacja diagnozująca zdecydowanie różni się od innego typu hospitacji, gdyż jest ukierunkowana na ucznia i stanowi jedną z technik mierzenia jakości pracy szkoły. Przede wszystkim daje ona wartościowe informacje o rozwoju dziecka, opanowanych przez niego już umiejętnościach, a także ukierunkowuje przyszłościowo. Jej dodatkowe atuty stanowi także możliwość stawiania diagnozy istotnej dla pracy pedagogicznej, dlatego nie trzeba jej się bać. Aby zachęcić nauczycieli do przeprowadzania hospitacji diagnozujących pozwolę sobie zaproponować przykładowy scenariusz lekcji z języka polskiego przygotowany przeze mnie pod kątem hospitacji diagnozującej osiągnięć uczniów w obrębie standardów egzaminacyjnych.
(...)
REKLAMA
Publikacja archiwalna do pobrania z serwera FTP.
UWAGA:
Numer ukazuje się w lewym górnym rogu okna danej publikacji.
|
Sylwia Habram Stolarek
Gimnazjum w Marklowicach