Publikacje edukacyjne
strona główna  archiwum  dziedziny  nowości  zasady  szukaj  pomoc  poczta  redakcja 
               

 

Publikacja nr
3200
rok szkolny
2005/2006

 
Archiwum publikacji
w serwisie Publikacje edukacyjne

Wpływ sformułowania zadania na zainteresowanie się jego treścią

Podejmując problem wpływu sformułowania zadania na zainteresowanie się jego treścią i sposób jego rozwiązania skonstruowałam karty obejmujące zestawy zadań i pytań. Zadania te rozwiązywali uczniowie klas pierwszych szkoły ponadgimnazjalnej.

Celem badań było:
1) ustalenie jakiego rodzaju treść jest bardziej zrozumiała dla uczniów - treść dynamiczna, zwrócona bezpośrenio do czytelnika, czy treść statyczna,
2) opisanie sposobów, etapów rozwiązywania zadań tekstowych oraz trudności z tym związanych.


REKLAMA

Publikacja archiwalna do pobrania z serwera FTP.

Aby pobrać daną publikację wpisz jej numer:
i naciśnij > > >

UWAGA:
Numer ukazuje się w lewym górnym rogu okna danej publikacji.

mgr Jolanta Krzyżek
Zespół Szkół nr 2 w Będzinie


Zaświadczenie online



numer online: 105 gości

reklama