Archiwum publikacji
w serwisie Publikacje edukacyjne
Diagnoza wstępna badająca umiejętności matematyczne uczniów rozpoczynających naukę w gimnazjum
Corocznie rozpoczynając pracę w I klasie przeprowadzam diagnozę wstępną, opierając się na opracowanym przeze mnie "Teście z matematyki sprawdzającym wiadomości ze szkoły podstawowej". Wymagania w nim zawarte to czytanie ze zrozumieniem, zadania z algebry i geometrii. Są to testy ważne dla mnie jako nauczyciela, ponieważ na ich podstawie mogę zdiagnozować środowisko uczniów klas i pod względem ich wiadomości i umiejętności z matematyki. Dobór zadań (pod względem rzeczowym, stopnia trudności), potem ocena stopnia poprawności rozwiązań pozwoliła mi na weryfikowanie rozkładów materiałów, określenia strategii i celów pracy dydaktycznej. Mogę również zaplanować pracę indywidualną np. na zajęciach wyrównawczych.
Uczniowie i ich rodzice otrzymują ode mnie informację zwrotna o swoich umiejętnościach i możliwościach.
(...)
Pełna publikacja wraz z testem...
REKLAMA
Publikacja archiwalna do pobrania z serwera FTP.
UWAGA:
Numer ukazuje się w lewym górnym rogu okna danej publikacji.
|
mgr Mirosława Mielcarek
Gimnazjum Nr 2 w Kłodzku