Publikacje edukacyjne
strona główna  archiwum  dziedziny  nowości  zasady  szukaj  pomoc  poczta  redakcja 
               

 

Publikacja nr
566
rok szkolny
2003/2004

 
Archiwum publikacji
w serwisie Publikacje edukacyjne

Wpływ działań promocyjnych na rekrutację uczniów w Gimnazjum nr 6 w Zielonej Górze w latach 2000-2003

Szkoła jest placówką oświatową świadczącą usługi, stąd konieczne staje się zbadanie oczekiwań klientów wobec niej, w tym przypadku rodziców i uczniów. Dlatego praca "Wpływ działań promocyjnych na rekrutację uczniów w Gimnazjum nr 6 w Zielonej Górze w latach 2000-2003" ma charakter badawczy, skupiono się w niej na sprawdzeniu oddziaływania działań promocyjnych i skuteczność strategii marketingowej na rekrutację uczniów.

W pracy została zaprezentowana szkoła i scharakteryzowana jej działalność promocyjna i marketingowa, przedstawione są także wyniki badań na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród rodziców i uczniów Gimnazjum nr 6 w Zielonej Górze. Ankiety miały dać odpowiedź na pytanie, które działania promocyjne szkoły spełniają swoją rolę oraz jakie czynniki mają wpływ na decyzję uczniów i ich rodziców o wyborze szkoły.

Zaprezentowane są także wyniki badań i wnioski z nich płynące. Dane umieszczone są na wykresach i w tabelach. Autorki przeanalizowały także, jaki procent uczniów z danego rocznika w mieście trafił do Gimnazjum nr 6.

Opisanie działań promocyjnych Gimnazjum nr 6 może być przykładem działań dla innych placówek oświatowych, tym bardziej, że w pracy wykazano, które z działań są najskuteczniejsze.

(...)


REKLAMA

Publikacja archiwalna do pobrania z serwera FTP.

Aby pobrać daną publikację wpisz jej numer:
i naciśnij > > >

UWAGA:
Numer ukazuje się w lewym górnym rogu okna danej publikacji.

Anna Czyżniewska
Agnieszka Łyszkiewicz
Gimnazjum nr 6 w Zielonej Górze


Zaświadczenie online



numer online: 52 gości

reklama