Publikacje edukacyjne
strona główna  archiwum  dziedziny  nowości  zasady  szukaj  pomoc  poczta  redakcja 
               

 

Publikacja nr
579
rok szkolny
2003/2004

 
Archiwum publikacji
w serwisie Publikacje edukacyjne

Poznajemy zjawisko tarcia

Scenariusz lekcji fizyki. Klasa II gimnazjum dla dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim.

Lekcje fizyki w szkole specjalnej odgrywają niebagatelną rolę w procesie poznawania rzeczywistości przez uczniów z zaburzeniami w rozwoju. Proste doświadczenia i przedmioty codziennego użytku stają się narzędziami do zrozumienia praw rządzących przyrodą i sposobu funkcjonowania najbliższego świata dzieci. Ukazanie się świetnego podręcznika i zeszytu ćwiczeń do fizyki autorstwa Witolda Dródża i Wacławy Jelskiej stały się - moim zdaniem - bardzo ważnym krokiem w nauczaniu tego przedmiotu dzieci upośledzonych umysłowo.

W oparciu o te publikacje pozwoliłam sobie stworzyć jeden z wielu scenariuszy lekcji, jakie prowadzę w swojej szkole i podzielić się z innymi nauczycielami pomysłem na zajęcia z fizyki w gimnazjum specjalnym.


REKLAMA

Publikacja archiwalna do pobrania z serwera FTP.

Aby pobrać daną publikację wpisz jej numer:
i naciśnij > > >

UWAGA:
Numer ukazuje się w lewym górnym rogu okna danej publikacji.

Joanna Sikorska
Zespół Szkół Specjalnych w Wołowie


Zaświadczenie online



numer online: 59 gości

reklama