Archiwum publikacji
w serwisie Publikacje edukacyjne
Znaczenie ankiet w pracy wychowawczej
Proces dydaktyczno-wychowawczy przybiera zawsze swoistą formę czynności zespołowej, polegającej na interakcjach pomiędzy nauczycielem, rodzicami i uczniami. Na początku roku szkolnego, kiedy chcemy zapoznać się z naszymi przyszłymi wychowankami bardzo ważną rzeczą jest poznanie uczniów. Ich stosunku do nauki, szkoły, nauczycieli i zachowania. Dlatego uważam, że bardzo duże znaczenie w celu poznania dzieci jest przeprowadzenie na pierwszych lekcjach wychowawczych ankiety, w której uczeń dobrowolnie wypowie się jakie motywacje nim kierują do osiągnięcia lepszych wyników w nauce.
Dla nauczyciela jest to nowa forma współpracy nauczyciela z uczniem wprowadzenie udoskonaleń w pracy wychowawczej a jednocześnie pozwoli nadążyć za zmieniającym się wciąż światem i wychowankiem, a jednocześnie zapobiega popaść w tak zwaną "rutynę" i schematyzm.
(...)
Pełna publikacja...
REKLAMA
Publikacja archiwalna do pobrania z serwera FTP.
UWAGA:
Numer ukazuje się w lewym górnym rogu okna danej publikacji.
|
Małgorzata Bujak
Publiczne Gimnazjum nr 1
w Kędzierzynie-Koźlu