Archiwum publikacji
w serwisie Publikacje edukacyjne
Opis i analiza przypadku rozpoznania problemu edukacyjno-wychowawczego nieśmiałego ucznia z trudnościami w nauce
Zasadniczym celem pracy nauczyciela kształcenia zintegrowanego z dziećmi mającymi trudności w nauce czytania i pisania jest umożliwienie im opanowania tych kluczowych umiejętności i kontynuowania nauki w szkole. Uważam, że na nas nauczycielach młodszych klas ciąży szczególna odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie dziecka w szkole. Jako nauczyciel z wieloletnim stażem nigdy nie pozostawiam dzieci ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi bez pomocy. Zawsze staram się rozwiązywać problemy dzieci o nieharmonijnym rozwoju, które bez fachowej pomocy nie są w stanie osiągnąć sukcesu w nauce, nie potrafią wykorzystać w pełni swoich możliwości rozwojowych, co z kolei rzutuje niekorzystnie na dalsze losy szkolne dziecka.
(...)
Pełna publikacja...
REKLAMA
Publikacja archiwalna do pobrania z serwera FTP.
UWAGA:
Numer ukazuje się w lewym górnym rogu okna danej publikacji.
|
Renata Starzyńska