Publikacje edukacyjne
strona główna  archiwum  dziedziny  nowości  zasady  szukaj  pomoc  poczta  redakcja 
               

 

Publikacja nr
9865
rok szkolny
2011/2012

 
Archiwum publikacji
w serwisie Publikacje edukacyjne

Ocena rozwoju dziecka wstępującego do szkoły

Wstępna ocena rozwoju i możliwości dziecka wstępującego do szkoły dostarcza informacji o indywidualnych możliwościach i poziomie rozwoju fizycznego, społeczno-emocjonalnego, poznawczo-motorycznego.

Ocenę przeprowadziłam we wrześniu, w klasie I. Jest ona postawą do pracy, która ma zapewnić każdemu dziecku maksymalny rozwój i przyczynić się do lepszego funkcjonowania klasy.


Księgarnia HELION poleca:

W jakim celu sporządziłam wstępną diagnozę rozwoju ucznia? Na pewno nie po to by sprawdzić czego nauczyły się dzieci w przedszkolu, bo to niczego nie zmieni. Diagnoza wstępna stanowi punkt wyjścia do realizacji programu i punkt odniesienia do postępów rozwoju ucznia. Kiedy znamy wyjściowy stan możemy lepiej ocenić postępy ucznia, wysiłek, zrozumieć jego uzdolnienia bądź trudności, możemy nawiązać z dzieckiem głębszą więź emocjonalną.

Ostatecznym celem diagnozy jest opracowanie wskazań edukacyjnych, które mają stymulować, wspierać i wspomagać rozwój możliwości dziecka.

Wstępna diagnoza jest punktem wyjścia moich osiągnięć.

(...)

Pełna publikacja do pobrania bezpośrednio ze stron serwisu:

pobierz (ZIP)
Program WinZip 8.0 dostępny w Pomocy

Ewa Knyspel


Zaświadczenie online



numer online: 75 gości

reklama

Księgarnia HELION poleca: