Archiwum publikacji
w serwisie Publikacje edukacyjne
Zasady pracy i postępowania z uczniem dyslektycznym
W ostatnich latach wyraźnie wzrosła liczba uczniów mających trudności w czytaniu, pisaniu i liczeniu. Braki w nauce prowadzą do niepowodzeń szkolnych, które pogłębiają się w miarę upływu czasu. Dziecko staje się bezradne wobec trudności, których nie jest w stanie pokonać. Rodzice zaangażowani w proces dydaktyczny korzystają z pomocy Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej. Dzięki niej uzyskujemy informacje o dysfunkcjach, deficytach, bądź zaburzeniach występujących u ucznia. Najczęściej opinia poradni wskazuje na dysleksję rozowojową lub na ryzyko dysleksji w młodszych klasach szkoły podstawowej. Mając na uwadze pomoc takim uczniom wspólnie z nauczycielką języka polskiego opracowałyśmy "Zasady pracy i postępowana z uczniem dyslektycznym". Proponowane zasady zostały zatwierdzone przez Radę Pedagogiczną oraz wdrożone do realizacji. Do opracowania wykorzystano fachową literaturę oraz wiedzę z zakresu terapii uzyskaną podczas studiów.
(...)
REKLAMA
Publikacja archiwalna do pobrania z serwera FTP.
UWAGA:
Numer ukazuje się w lewym górnym rogu okna danej publikacji.
|
mgr Elżbieta Pożoga
mgr Edyta Lipczyńska
Szkoła Podstawowa im. Wandy Pomianowskiej
w Radkowicach